Naujienos

2 dienos kaip publikuojama

Akimirkos iš rugsėjo mėnesio užsiėmimų: vasaros prisiminimų iliustravimas, pamokų ruoša, aplinkos tvarkymas, judrumo savaitė, "charakterio ugdymas", socialinis užsiėmimas - "saugus vaikas", gyvenimo įgūdžių ugdymas ir kt. ... PlačiauMažiau

2 mėnesiai kaip publikuojama

Rugpjūčio mėnesį siekdami stiprinti vaikų psichologinę savijautą, organizuojame įvairias atpalaiduojančias veiklas ( smėlio, pasakų, menų, garsų terapijas ). 🎨🥁Šių veiklų metu vaikai geriau pradeda pažinti savo jausmus, sumažėja nerimo jausmas, gerėja nuotaika. 😊Akimirkos iš menų ir garsų terapijų. 🤗 ... PlačiauMažiau

Meninių veiklų užsiėmimai.☺️ ... PlačiauMažiau

Akimirkos🌞 ... PlačiauMažiau

Prabėgo paskutinė vasaros stovyklos „Gamtos draugas" diena! Ši diena buvo taip pat įdomi ir smagi🤗. Papusryčiavę sulaukėme viešnių rašytojų Irenos Buivydaitės ir Ginos Viliūnės, kurias atlydėjo mūsų bibliotekininkė Margarita. Pabendravę ir išlydėję svečius, vaikai valgė spragintus kukurūzus ir stebėjo filmą apie tai, kaip reikia saugoti žemę, kad ji netaptų nebegyvenama dėl žmonių nesaikingo daiktų vartojimo. Po to, siekiant užtvirtinti visos stovyklos informacijos įsisavinimą, vaikams buvo organizuojama viktorina „ Aš ir gamta“. Po jos laukė pietūs lauke, žaidimai, vyko projekto - Edukacinės gamtos draugo ekskursijos „Lietuvos gamtos ir kultūros paminklai“ aptarimas, įspūdžių pasidalinimas, apdovanojimai suvenyrais – kepurėlėmis su užrašu „ 💚gamtą”, kad vis primintų kaip reikia saugoti ir mylėti ją, laukė saldūs prizais, medaliai, diplomai. Nepamiršome ir gimtadienius švenčiančių vaikų 🍰. Dar kartą visus su Gimtadieniu🤗! Tikimės vaikams ši stovykla ir projektas atnešė daugiau naujų spalvų, žinių, nepamirštamų emocijų bei akimirkų! DĖKOJAME VISIEMS PRISIDĖJUSIEMS IR DALYVAVUSIEMS💚💚! ... PlačiauMažiau

3 mėnesiai kaip publikuojama

Ketvirtąją stovyklos dieną vykome į „Vaiko vartai į mokslą“ edukacinę ir gamtos draugo ekskursiją „Lietuvos gamtos ir kultūros paminklai“, kurią finansavo Lietuvių fondas. Aplankėme Varnių Regioninio parko lankytojų centrą. Ten pamatėme gamtines ir archyvines nuotraukas, garso įrašus su paukščių ir varlių balsais, sakmėmis ir mitais, žemaitiškai įgarsintus tekstus, buvo galimybė pamatyti Lūksto ežero gintarą, reljefinius Varnių regioninio parko maketus, Šatrijos geologinį pjūvį. Varnių miestas ir jo apylinkės – žemaičių žemės širdis, todėl dalis informacijos stenduose buvo pateikta žemaičių kalba. Buvome supažindinami su istorine, turistine, gamtine bei pažintine Varnių krašto medžiaga. Lankėmės interaktyvioje ekspozicijoje, kurioje susipažinome su „Paukščių balsų paros laikrodžiu“, pažaidėme žaidimus: „Kūlgrinda“, „Atspėk medį“ ir „Atspėk augalą“, vaikščiojome Pojūčių taku. Edukacinių programų metu, kurios vyko Zuikių ir Gamtos mokyklose, kūrėme paukšteliams lizdelius, gaminome pakabukus su lietuviškais-baltiškais ženklais. Po to keliavome į Varnių regioninio parko teritorijoje esančius piliakalnius. Lankėmės Pavandenės alkakalnyje (Sklepkalnyje) bei Sprūdės piliakalnyje. Aplankėme įspūdingą Varnių Apaštalų Petro ir Pauliaus bažnyčią.Po visko užvažiavome pavakarieniauti į, pakeliui esantį, restoraną „Porto“.Buvo malonių įspūdžių kupina diena. Džiaugiamės naudingai ir turiningai praleistu laiku🙂. ... PlačiauMažiau

Trečioji vasaros stovyklos „Gamtos draugas” diena! 👏Tą dieną susirinkę ir papusryčiavę išskubėjome į lauką, kur visi kartu pasinėrėme į „MAGIŠKOS GAMTOS ILIUZIJOS” paveikslo kūrimą.🪄🖼 Po pietų toliau vykdėme „Vaiko vartai į mokslą" Edukacinės gamtos draugo ekskursijos „Lietuvos gamtos ir kultūros paminklai“ projektą. Dalyvavome edukacijoje, kurią vedė Žemaitijos kraštą garsinantis Kazimieras Žemaitis Kerpauskas, projekto „Žemaitėjės kelelēs“ įkūrėjas. Edukacijos metu, Kazimieras supažindino mus su mūsų krašto istorija, piliakalniais ir alkakalniais, pagrindiniais jų bruožais bei skirtumais. Papasakojo apie senovės Žemaitijos šventvietes, kurios yra išlikusios iki šių dienų, pasidalino žiniomis apie šventuosius Žemaitijos ąžuolus. Taip pat papasakojo apie amžinosios ugnies sergėjimą, kaip yra svarbu prisiminti savo protėvių šaknis bei saugoti ir gerbti mūsų gamtą. Vėliau visų laukė žaidimai „SLAPTOJI KŪLGRINDA” ir „GREITOJI RIKIUOTĖ". Norime labai padėkoti Kazimierui už suteiktas žinias bei smagų laiką kartu, kuris tikimės nepaskutinis. 🐻 ... PlačiauMažiau

3 mėnesiai kaip publikuojama

Antrąją stovyklos dieną vykome į kelionę. 😎Antradienį su vaikais vykome į Platelių Žemaitijos nacionalinio parko lankytojų centrą, kur susipažinome su gamtos, kultūros paveldų objektais, pažintiniais takais bei nuostabiomis ekspozicijomis. Lankėmės Platelių miestelio bažnyčioje, kuri yra viena iš seniausių medinių bažnyčių Lietuvoje. Platelių parke vaikams teko ne tik pabūti gamtininkams ir sužinoti kaip nustatyti medžių amžių, bet ir susipažinti su supančia architektūra, išgirsti miestelio legendas, pažaisti vaidybinius žaidimus. ☀️Pasisvečiavę Plateliuose, su gera nuotaika keliavome toliau. Atkeliavusius į ekologinį – biodinaminį ūkį „MIŠKO SODAI“ mus šiltai pasitiko ne tik šio ūkio šeimininkė Vaiva, bet ir mūsų draugai iš Žemaičių Kalvarijos vaikų ir jaunimo centro „Vilties Vėrinėliai“. Čia mūsų laukė edukacijos, žaidimai, gamta, naminiai gyvūnėliai, pietų gamyba ant laužo, duonelių kepimas bei degustavimas. Labai džiaugiamės drauge praleistu laiku😊. AČIŪ, KAD BUVOTE.🤗Vaikai grįžo namo su nauja patirtimi, žiniomis bei kupini gerų emocijų.💚 ... PlačiauMažiau

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.